martes, 10 de abril de 2012

Hada para Micaela / Фея за Михаела


 
En realidad la mama de Micaela me pidio una tarta sin ocasion especial....pero la pequeña princesita merecia una mini tarta aparte. De hecho es mi primer intento de cubrir tarta con fondan..creia que al ser pequeña era mas facil...luego lei que era al reves...el caso es que lo consegui a la primera. No se ve muy bien la mini tarta, pero es que me acorde de hacer la foto cuando ya estaba envuelta (por eso os he puesto la foto de hada aparte). Segun Tina el hada se llama Lola...aunque tiene cierto parecido con Olivia(la mujer de Popey el marinero)...Os comente antes, que ya esperaba a mi hija que se durmiera para empezar a decorar las tartas...pues era despues de esta. Me queria ayudar a colocar a Lola sobre la tarta y le amputo las piernas...las dos!!!!...bueno las arregle, como veis en la foto de la tarta el hada lleva unas flores, que en realidad no estaban previstas, pero disimulaban bien la urgente intervencion medica.


Всъщност майката на Михаела ми поръча торта без повод...,но тази мъничка принцеса заслужаваше да има своя мини тортичка отделно. Това е и първият ми опит за покриване на торта с фондан, мислейки, че щом е мъничка би следвало да е по–лесно...в последствие прочетох, че е точно обратното, но както и да е...важното е, че се получи. За съжаление нямам по–добра снимка на тортата...сетих се да я снимам, когато вече беше опакована, затова сложих отделна снимка на феята. Според Тина, феята се казва Лола...въпреки, че аз виждам лека прилика с Оливия–приятелката на Попай морякът...Бях ви споменала, че когато декорирам торти, чакам Тина да заспи...всъщност до това решение стигнах след тази тортичка. Моята помощница искаше да сложи Лола върху тортата и й ампутира краката...и двата!!!...оправих положението що годе,...както виждате на снимката от тортата феята държи цветя, които не бяха предвидени, но скриваха добре спешната медицинска интервенция.

No hay comentarios:

Publicar un comentario